2016 Spring/Summer

Itália a szerelem / Italia is love

vasárnap, május 22, 2016

Menjünk vissza még egy kicsit Olaszországba! Sok ízben tapasztalhattátok már, hogy nekem az egyik kedvenc márkám a Dolce&Gabbana, mert imádok mindent, ami olasz, ami az életigenlésről és a sokféleségről, az eleganciáról, valamint a hóbortosságról szól. Nos, ha ti is hasonló cipőben jártok, biztosan imádni fogjátok az idei nyári szezonra készült kampányt, amelyben egy aprócska falu életébe nyerhetünk betekintést. Zöldségárusok, aprócska szuvenír boltok és egy étterem tárul a szemünk elé, ahol a helyiek a turistákkal szívesen beszélgetnek, nevetnek és szelfiznek. Domenico Dolce és Stefano Gabbana az ikonikus szicíliai mintákból, a megunhatatlan tengerész csíkokból és a virágokból merített ihletet. Az egyszerű anyagok valamint az iparművészet ötvözése tarkítja az új kollekciót: csodás nyári ruhák, pizsamák és szuvenírekkel, szobor részletekkel díszített kreációk ejtenek ámulatba minket az érett citrusligetekben. Utazzunk képzeletben Itália legszebb városaiba a kampányhoz készült kisfilmmel, mert ez az ország maga a szerelem! :)

Let’s go back a little more to Italy! You’ve already known me and know about my Italian craze. Yes, I love the Italian spirit, this positive, diverse, elegant but fanciful life. Well, if you are an Italy-fan too, you will also love the summer 2016 advertising campaign of Dolce&Gabbana, which tells a simple story about a small village. Fruit stalls, souvenir shops and a tiny familiar restarurant where locals and tourists come together to chat, have fun and take selfies. Domenico Dolce and Stefano Gabbana got inspired from iconic sicilian prints, nautical stripes, citrus groves and florals as marrying simple materials and ancient handicrafts to create unforgettable sun dresses, pyjamas and souvenir or monument embroidered looks. Let’s take an imaginary trip to the most beautiful Italian cities throught the campaign film, because ’Italia Is Love’! :)


Forrás: Pinterest

You Might Also Like

0 megjegyzés