Pezsgőszínt az ünnepekre! / Rose gold for holidays!

Ünnep - ilyenkor nemcsak a lelkünket öltöztetjük díszbe, de a külsőségekben is érdemes érzékeltetni, hogy különleges időszakról van szó. Az év végéhez közeledve megszaporodnak a családi vacsorák, spontán randevúk, barátnős beszélgetések, a fontos pillanatok pedig csillogó megjelenést kívánnak. Tedd meghitté az estéket és rendkívülivé a hétköznapokat!

Holiday. We feel it in our hearts and we need something special to wear. You can sparkle on these special occasions: a dinner with the family, a lovely date or a chat afternoon with your best girlfriends. Make the evenings cozy and the weekdays extraordinary!

Ezúttal Budapest egyik legszebb szállodájában, a Kempinski Hotel Corvinusban időztem. Az impozáns helyszínhez egy nem mindennapi ruhában gondolkodtam, így némi dilemma után emellett a flitteres, rozé árnyalatú pezsgőszínű csoda mellett döntöttem. A spagettipántos ruhák sokféleképpen variálhatók - ha elegáns eseményre vagyok hivatalos, akkor hosszú szőrme stólával vagy boleróval szoktam felvenni őket. Hogy a nagyestélyi jelleget kicsit tompítsam, vettem alá egy finomkötött blúzt, amelynek organza ujjai sejtelmesen áttetszőek.

A szettet a tone-in-tone jegyében állítottam össze, vagyis ugyanazon szín többféle árnyalata egyszerre van jelen. Mivel a darabok között csak árnyalatnyi különbség van, a végeredmény letisztult lett.


A változatosság gyönyörködtet. Ez volt a jelmondatom a kiegészítők választásakor. Vastagságban és karakterben eltérő rozé karkötőket halmoztam egymás mellé, néhány gyöngy társaságában. 


A gyöngy az időtlen elegancia és a luxus jelképe, ezért tökéletes illik minden kivételes alkalomhoz. A többsoros karkötők mellett egy-egy szem gyönggyel díszített fülbevalót, egy kristályokkal kirakott feltűnő gyűrűt és két vékonyabbat viseltem. Harmonikus sokféleségükben jól kiegészítik a rozéarany ruhát, a glitteres körmök pedig tovább emelik az ünnep fényét.

A rozépezsgő ruha egyenlő a nőiességgel, a kecsességgel és a finomsággal. Valami más, valami új, egy kuriózum, amellyel akkor lehet körülötted ünnep, amikor csak akarod. Gyöngyökkel, pezsgővel és csillogással.

Ruha, szőrmestóla: ZARA, blúz: ORSAY, cipő: DEICHMANN, karkötők: H&M, fülbevaló: BIJOU BRIGITTE, gyűrűk: SCHMUCK ÉKSZER, I AM
Photo: Hirling Bálint
A cikk a SHE.HU-n jelent meg.

CONVERSATION

0 comments:

Megjegyzés küldése